Not known Details About لامپ زنون

Wiki Article

لامپ های زنون نیاز به استارت و احتراق سریع دارند که این عمل را بالاست الکترونیکی (ترانس) انجام می دهد. اشتعال این مجموعه به این سبب است که تخلیه بار بین دو الکترود در محفظه ای صورت می گیرد که در آن گاز زنون فشرده شده و در نتیجه نور تولید می شود.

۲۵ مدل خوشبو کننده خودرو باکیفیت و ارزان با قیمت روز و خرید اینترنتی

سفارشات با دقت بسته بندی و در سریعترین زمان ارسال خواهند شد

نصب این لامپ ها بسیار راحت است و نیازی به تغییرات خاصی ندارد، عدم تأثیر گرد و خاک بر روی چراغ نیز یکی از مهم ترین خواص این چرا غ ها است.

مناسب برای: پروژکتور هیوندای کوپه،پروژکتور لندکروز، نیسان رونیز، ماکسیما، کیا سراتو قدیم و جدید،نور بالا و پایین تویوتا راوفور

خرید رینگ اسپرت ایرانی و خارجی در هر سایزی با قیمت مناسب

سالانه تعداد زیادی از افراد به دلیل نور کم و مشکل دید در شب دچار حادثه و حتی فوت در تصادفات می‌شوند. نور برای رانندگانی که در جاده هستند بسیار حائز اهمیت است، از این رو انتخاب لامپ مخصوص خودروی شما بسیار مهم است.

پایه های به کار رفته برای لامپ به طور دقیق به هم متصل هستند و نوع اتصال این محصول به نسبت گزینه های قبلی موجود در بازار دقیق تر و بدون ایراد است به طوری که لامپ لق نمی زند، پایه ها شل hidxenon bulb نمی شود و تأثیر نامناسبی در برق رسانی ایجاد نمی کند.

حقیقتش را بخواهید همانطور که گفتیم قیمت لامپ زنون خودرو در بازار ایران به نسبت دیگر لامپ های هالوژنی و ال ای دی بالاتر است.

از این مدل لامپ به وجه برای سمند مالتی پلکس استفاده نکنید، چون ممکن است به سیستم کامپیوتر خودرو شما آسیب بزند.

۲۵ ویولن برتر برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای + خرید اینترنتی

راهنمای صفر تا صد خرید روکش صندلی سمند و سورن؛ روکش چرمی و پارچه ای

قبل از اینکه بخواهیم بهترین و قوی ترین مدل های لامپ زنون را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم، بهتر است ابتدا مروری بر روی ماهیت این دسته از محصولات داشته باشیم.

قوس الکتریکی در شرایط کنترل شده‌ای در داخل یک لوله شیشه‌ای پر شدهاز یک گاز در فشار کم یا زیاد (بسته به نوع کاربرد) بین دو الکترود اتفاق می‌افتد.

Report this wiki page